Klantenservice
Onze klantenservice staat u graag te woord op al uw vragen.
Staat je vraag niet in één van de categorieën, neem dan contact met ons op via mail, chat of telefoon.
Mijn betaling lukt niet, wat moet ik doen? |
Waarschijnlijk is het bestelproces niet helemaal goed doorlopen of heeft zich een foutje in het systeem voorgedaan, je kunt dit meestal eenvoudig oplossen. |
Lees meer wat te doen als het betalen niet lukt > |
Bezorgen op het adres van uw keuze |
Badkamer-outlet zal met de grootst mogelijke zorgvuldigheid de door jou bestelde artikelen bij het opgegeven adres bezorgen. |
Lees meer over bezorgen > |
Afhalen bij onze vestiging te Meppel |
Je hebt naast bezorgen of jou adres ook de mogelijkheid om de bestelling af te halen bij onze vestiging te Meppel. |
Lees meer over afhalen > |
Betaalmogelijkheden |
Op badkamer-outlet.nl kun je direct online via iDEAL betalen of kiezen uit tal van andere betalingsvormen om uw bestelling te plaatsen. |
Lees meer over betalen > |
Retourneren |
Soms stelt een product teleur en voldoet het niet aan je verwachtingen. Heb je een voorraadartikel besteld dan geven wij je de mogelijkheid het product te retourneren. |
Lees meer over retourneren > |
Service |
Je kunt binnen 24 uur na ontvangst een eventuele schade van een artikel melden door een mail naar ons te sturen. |
Lees meer over service > |
Garantie |
Alle door badkamer-outlet.nl zijn nieuwe a-merk artikelen. Op alle door ons verkochte artikelen geldt de standaard fabrieksgarantie. |
Lees meer over garantie > |
Offerte aanvragen |
Heb je voor jezelf al een wensenlijstje gemaakt en wens je van ons een offerte te ontvangen voor het totale pakket. Mail dan je wensenlijst met artikelen naar ons toe. |
Lees meer over offerte aanvragen > |